גולדקנופף ב"ועידת קול חי": "אני וגפני עובדים יחד"

    אסתי פלד No Comments on גולדקנופף ב"ועידת קול חי": "אני וגפני עובדים יחד"

    יו"ר אגודת ישראל יצחק גולדקנופף לאבי מימרן ב"ועידת קול חי": "עשינו סקר על ידי מכון רפי סמית כמה חרדים מצביעים לבן גביר. זה אפילו לא אחוז" | לאחר חילוקי הדעות במפלגה שאיימו בפיצול אמר: "אני וגפני עובדים בשיתוף פעולה, הוא היה אצלי בחג בסוכה, ישבנו ודיברנו כמה שעות"

    צילום: עוב יה כלימי
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר אגודת ישראל, יצחק גולדקנופף, ב"ועידת קול חי":  "פתחנו מטה ייחודי שנקרא מטה שומרי שבת. יש לנו 1400 פעילים שיוצאים יום יום להביא אנשים שהתחייבו להצביע למפלגות שומרי שבת. המסר של השבת יורד ללב, והם מתחייבים להצביע".

    "היום נסעתי במונית" סיפר, "הנהג אמר לי שהוא איש ליכוד, אבל הוא לא מצביע לנתניהו כי הוא לא קידם את אובר בארץ. אמרתי לו שאצלי יש לו דלת פתוחה, הוא התחייב שהוא וכל משפחתו יצביעו ל ג".

    "ליברמן רוצה לדעת ליבה, את השם שלי הוא לא ממש יודע להגות נכון. אנחנו לומדים את הליבה. מיכאלי חונכת מטרונית בשבת. אי אפשר לשתוק לזה יותר. ליברמן רוצה להחליט לנו מה ללמוד. הוא הגיע עם חוק המעונות, והזיק לנשות האברכים שעובדות בהייטק ותורמות למדינה. אף אחד לא דיבר".

    "הציבור ששומר את התורה ושומר את השבת הוא הציבור ששומר ושמר על עם ישראל בכל הדורות" אמר גולדקנופף.

    על זליגת המצביעים לבן גביר אמר: "עשינו סקר על ידי מכון רפי סמית כמה חרדים מצביעים לבן גביר. זה אפילו לא אחוז. מי שמסתובב איתו זה נערים שאין להם זכות בחירה. הציבור מצביע לפי הוראת גדולי ישראל, בלי קשר למועמדים ברשימה".

    "אני לא אמרתי שאני רוצה את תיק האוצר, אני אמרתי שלפי הכח היחסי שלנו זה מגיע לנו. האם אכהן במשרד האוצר? זה תלוי בהחלטת גדולי ישראל".

    על סערת פיטורי הגננות במוסדות שניהל אמר: "אי אפשר במדינת ישראל לנצל עובדים. זכויות עובדים זה דבר קשה לבטל. כדי לפטר עובד צריך להודיע לו את זה כמה חודשים מראש. יש עובדים שמקבלים הודעת פיטורין כחגורת ביטחון, וזה אחוזים בודדים".

    "השנה לדוגמא סגרנו כמה כיתות בבית שמש, כי אני לא יחידי בארץ, יש עוד מוסדות וטוב שכך. אני 40 שנה עובד בגנים, ולא הייתה נגדי שום תביעה משפטית ושום תביעה בבית דין. אצלנו העובד זה דבר חשוב. מי שיש לו תלונות שומעים אותו בסבר פני יפות".

    "ביום שהודעתי שאני עוזב, היה אפשר למלא דודים של דמעות של עובדים שהצטערו שהלכתי לכנסת. אמרתי להם שאני עוד יחזור" סיפר.

    על התכניות לממשלה הקרובה אמר: "הצלחנו לגרום לכך שבחינוך המיוחד התנאים שווים לציבור הכללי. אני דרעי וגפני התחייבנו בפירוש שהשלב הבא זה השוואת התנאים של המחנכים והתלמידים בחינוך הרגיל. לא נכנס לקואליציה בלי התחייבות לסדר את זה".

    "האדמו"ר מבעלזא נתן הוראה ברורה לא לצאת מהארץ עד אחרי הבחירות. האדמו"ר מויזניץ אמר לתושבי חו"ל לבוא. אני וגפני עובדים בשיתוף פעולה, הוא היה אצלי בחג בסוכה, ישבנו ודיברנו כמה שעות".



    0 תגובות